top of page

מה זה CLEAN EATING?

שיטת התזונה הזאת תשנה לכם את כל הגישה לאוכל! מזה שנים אני מעבירה הרצאות וסדנאות בשיטת clean eating תוך התבססות על 7 שנות לימודי נטורופתיה וניסיון קליני של למעלה מ 15 שנים.


השיטה נחשבת לאחת השיטות הבריאות והמומלצות היום בעולם התזונה, סביב המחקרים החדשים ביותר שנעשו בתחום התזונה פיתחתי למעלה מ 500 מתכונים ותוכניות תזונה ייעודיות המשלבות עקרונות של תזונה טבעית בשילוב עקרונות ומזונות חשובים שתורמים לגוף.


זוהי תזונה טבעית ונקייה היא לא דיאטה זמנית וגם לא ניקוי רעלים, לכן אפשר וכדאי להתמיד בה  לאורך זמן, למעשה, כדאי להתמיד בה במשך שנים. הרעיון העיקרי בתזונה נקיה הוא להימנע ממזון מעובד, כזה שמכיל בדרך כלל יותר מידי נתרן, סוכר, ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים ובגדול רשימת מרכיבים מלאה ביותר מידי שמות ארוכים שקשה לכם לבטא.


המטרה היא לאכול תפריט מזין, טעים ומאוזן, עם הרבה אפשרויות וגיוון, לעשות בחירות נכונות בעזרת הידע שתקבלו מאתנו, ללמוד להכין מגוון גדול של מתכונים פשוטים וטעימים ולאמץ אורח חיים בריא באמת.  בתמורה, תרגישו הרבה יותר טוב מכל הבחינות, רמות אנרגיה גבוהות, רמות ריכוז מצוינות, מצב בריאותי מעולה והרגשה כללית של שליטה מדהימה בחיים שלכם.

bottom of page